مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 05:592019-11-14فرهنگي

کتابفروشی های گیلان در طرح پاییزه کتاب 98 ثبت نام کنند


معاون فرهنگی ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به آغاز ثبت نام کتاب فروشی های استانی برای حضور در طرح پاییزه کتاب 98، گفت: تاکنون هفت کتابفروشی گیلان در این طرح ثبت نام کردند.

- ایسنا/گیلان معاون فرهنگی ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به آغاز ثبت نام کتاب فروشی های استانی برای حضور در طرح پاییزه کتاب 98، گفت: تاکنون هفت کتابفروشی گیلان در این طرح ثبت نام کردند.

حسین ابراهیمیان در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به نگاه ویژه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان ها و در راستای تحقق شعار ایران تهران نیست ، گفت: خوشبختانه با مساعدت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طرح پاییزه کتاب 98 علاوه بر تهران در کتابفروشی های استان ها برگزار می شود.

وی از آغاز ثبت نام کتابفروشی های استانی در طرح پاییزه کتاب خبر داد و تصریح کرد: ثبت نام کتابفروشی های استانی از طریق سایت http://tarh.

ketab.

ir آغاز شده است.

معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه تاکنون هفت کتابفروشی گیلان در طرح مذکور ثبت نام کردند، افزود: کتابفروشی های عضو طرح های قبلی خانه کتاب، برای تایید شرکت در طرح پاییزه کتاب 98 نیاز به ثبت نام مجدد ندارند و کافی است با مراجعه به پنل کاربری خود شرایط شرکت در طرح را تایید و اطلاعات خود را کنترل و ویرایش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابفروشی های گیلان در طرح پاییزه کتاب 98 ثبت نام کنند

کتابفروشی های گیلان در طرح پاییزه کتاب 98 ثبت نام کنند